REGULAMIN IMPREZY RAP STAGE
- Uczestnicy imprezy mogą przebywać w miejscach wyznaczonych przez organizatora.
- Prawo do udziału w wydarzeniu mają tylko osoby posiadające ważny bilet wstępu lub inny dokument uprawniający do przebywania na obiekcie.
- Osoba z rezerwacją, potwierdzeniem zapłaty, ale bez kodu bądź z kodem, który nie jest możliwy do odczytania (zdjęcie, potłuczony wyświetlacz), nie zostanie wpuszczona na teren imprezy.
- Impreza przeznaczona wyłącznie dla uczestników dorosłych. Osoby, które ukończyły 16. rok życia mogą wziąć udział w wydarzeniu za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych. Osoby poniżej 16 roku życia mogą przebywać na terenie imprezy wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie imprezy.
- Osoby przebywające na terenie imprezy mają obowiązek stosowania się do zaleceń pracowników służb porządkowych i informacyjnych, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku.
- Na teren imprezy zabrania się wnoszenia i posiadania w jej trakcie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych, napojów w opakowaniach metalowych i szklanych, środków odurzających lub substancji psychotropowych, żywności, butelek z napojami, urządzeń rejestrujących (kamery, aparaty fotograficzne).
- Spożywanie alkoholu dozwolone jest na terenie imprezy tylko w miejscach wyznaczonych przez klub. Zabronione jest wnoszenie alkoholu na teren imprezy.
- Wstęp na imprezę możliwy będzie przez wejścia do tego wyznaczone.
- Osoby uczestniczące w imprezie obowiązane są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych uczestników, w szczególności przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, a także podporządkowywać się poleceniom oznakowanych członków służby informacyjnej i służby porządkowej organizatora.
- Organizator może utrwalać przebieg imprezy, a w szczególności zachowania osób w niej uczestniczących za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk oraz udostępniać zgromadzone w ten sposób materiały odpowiednim organom ścigania w przewidzianych prawem wypadkach.
- Służby porządkowe organizatora imprezy – pracownicy ochrony, posiadający odpowiednie identyfikatory mają prawo:
a) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
b) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają przedmioty, o których mowa w pkt. 6 regulaminu.
- Na teren imprezy nie będą wpuszczane osoby: nietrzeźwe, będące pod wpływem środków odurzających, zachowujące się agresywnie, posiadające przedmioty określone w punkcie 8 regulaminu, odmawiające poddania się czynnościom, o których mowa w pkt. 13 a-b regulaminu oraz osoby, wobec których została orzeczona kara zakazu wstępu na imprezy masowe.
- Organizator ma prawo wyprosić (także z użyciem środków przymusu bezpośredniego) z terenu obiektu osoby zachowujące się agresywnie, zakłócające porządek, łamiące regulamin obowiązujący na terenie obiektu oraz zagrażające innym. Bilety zakupione przez te osoby nie podlegają zwrotom.
- Osoby stwarzające w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, będą ujmowane w celu oddania Policji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu wydarzenia, z przyczyn od niego niezależnych.
- W przypadku imprez plenerowych, organizator nie bierze odpowiedzialności za warunki atmosferyczne i niedogodności z tym związane.
- Uprasza się osoby kupujące bilety do składania przemyślanych zamówień, gdyż zwroty i zamiany biletów nie są możliwe. Wyjątkami są sytuacje, kiedy wydarzenie zostało odwołane bądź nastąpiła zmiana terminu.
- W przypadku zwrotów, zwracane są jedynie koszty nominalne biletów, bez kosztów obsługi. W celu realizacji zwrotu należy kontaktować się z punktem, w którym bilety zostały zakupione.
- Uczestnictwo w wydarzeniu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.